reklama

Všetko je ako má byť

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Oči mi zahalil tieň,

v srdci chlad.

Nechcem už milovať.

Nie - už nikdy viac.

Dušu bolesť mi ubíja,

temnota oči sužuje.

Chcem späť ten pocit,

keď ťa niekto miluje.

Všetko je v poriadku,

tak ako má byť.

Prečo ale počujem

v hlave duše vzlyk?!

Už neviem prečo žijem,

prečo som sa narodila.

Keď všetko čo som milovala,

som aj stratila.

Pravá láska je len jedna,

ak ju stratíš nemáš nič.

A budeš si musieť už sám

ďalej niesť svoj kríž.

Odišiel si svojou cestou,

ja si kráčam svojou.

Ale oči plné sĺz

a duša smútku rojov.

Miška Emericiová

Miška Emericiová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pekný deň.... Volám sa Miška a budem rada ak si niečo z môjho blogu prečítate a dúfam, že sa Vám aj niečo zapáči. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu